Veel gestelde vragen.


Producten en diensten


Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?

Nee, helaas hebben wij geen fysieke winkel waar we je kunnen ontvangen. Wel vind je bij onze producten een zeer gedetailleerde productbeschrijving en verschillende foto’s. Zo kan je alle specificaties goed controleren en ontdekken hoe het product eruitziet.

Heb je nog bijkomende vragen over onze producten? Aarzel dan zeker niet om persoonlijk contact op te nemen.


Gebruiken jullie ecologische materialen?

Ja, bij Cattery Efezia gebruiken we zoveel mogelijk duurzame en herbruikbare materialen.

Ik heb een vraag over een product of over mijn bestelling. Waar kan ik deze stellen?

Neem gerust telefonisch contact met ons op of via info@catteryefezia.be


Levering en retour


Is mijn levering gratis?

Bestellingen vanaf €49 voor verzendingen binnen België en naar Nederland zijn gratis.


Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Ja, dit is geen enkel probleem. Als je niet tevreden bent met je bestelling kan je deze nog 14 dagen na ontvangst naar ons terugsturen.


Moet ik betalen om mijn bestelling terug te sturen?

Ja, jammer genoeg kunnen wij de kosten voor de retour niet op ons nemen. Als je ons de producten – in goede staat – binnen de 14 dagen terugstuurt, zorgen wij binnen de 14 dagen na ontvangst voor een terugbetaling van de volledige som, verminderd met de leveringskost. Is er een probleem met je product of is je product beschadigd? Neem dan contact op met onze klantendienst

via 0472 371 164 of info@catteryefezia.be. Dan zoeken we samen naar een oplossing.


Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Om je bestelling terug te sturen, stuur je een mailtje naar info@catteryefezia.be. Wij sturen jou dan het retourlabel. Print het retourlabel uit, steek de producten terug in de verpakking en kleef het label op de verpakking om je bestelling terug te sturen.


Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja, zolang je bestelling nog niet verzonden is, kan je deze nog annuleren.

Neem contact op met ons via 0472 371 164

Als jouw bestelling al is klaargezet voor verzending of al onderweg is, kunnen wij deze helaas niet meer annuleren.


Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Wij streven ernaar je bestelling steeds binnen de 2 werkdagen bij jou te hebben. Via de track & tracecode die je ontvangt wanneer je bestelling verzonden is, kan je je bestelling nauwkeurig in de gaten houden.


Is mijn betaling/bestelling gelukt?

Heb je een bevestigingsmail ontvangen? Dan is je betaling gelukt en hebben wij je bestelling ontvangen.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan eerst of de betaling wel is doorgegaan en probeer eventueel opnieuw.

Is de betaling wel doorgegaan maar heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst/via info@catteryefezia.be


Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Je kan bij ons betalen met IDeal – Bancontact – KBC – Belfius – Paypal – Visa – Mastercard ®

Wil je betaling niet lukken? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst.

Share by: